vineri, 15 octombrie 2010

25 iunie 2003- 23 iunie 2004




Ne intoarcem cu un camion acoperit cu prelata. Am praf si in dinti. Afara 45 de grade Celsius ,inauntru 60 de grade .Murdari si insetati revenim de la prima noastra tragere. Sunt total amortit, iar urechile inca imi mai piuie. Mirosul ala greu de praf de pusca (de moarte) e inca lipit pe uniforma mea. Sunt complet naucit de faptul ca voi mai sta inca 11 luni cu Ei. 60 de oameni care acum, iata, canta din toti rarunchii o manea.”Toamna cand trece cocorii/ mamele-si petrec feciorii/ doar pe mine n-are cine/mama-i bolnava nu vine”

"Actoare, ai ma o tigara? traiasca ma-ta care cred ca tot actoare e si ea! Sa te puna dreacu sa nu inveti melodia asta ca nu stiu ce ti facem! Ia baga ceva din piesilii alea de shespir! Sau daca stii ceva de Florin Salam mai bine. Ca Salam e mai mare decat Shespir al tau baaa!!"


11 luni in care trebuie sa-i ignor fiind intre ei,inchizand ochii cand fura din incendii, cand se fura intre ei, cand pentru o tigara te-ar vinde si te-ar cumpara din nou.


11 luni in care trebuie sa treci peste privelistea unei batrane arse, cu pieptul strapuns din greseala de bocancul greu al unui fruntas, incercand apoi sa uiti acel sunet crocant, acel parait de macaroane rumene.

11 luni cuprinzand si o iarna cu - 25 de grade in care,intr-o noapte,din cauza ca ti -au furat manusile, mana stanga se umfla si incepe sa-ti miroasa a infectie amortita...

11 luni in care trebuie sa inveti sa treci peste faptul ca ti rup cartile in doua cantand maneaua “Jumatate tu/ jumatate eu”.

Si TOTUSI: 11 luni in care i-am descoperit citind pe ascuns pe: Mihail Sebastian, Borges, Llosa, Visniec, Tutea, Steinhardt, Kierkegaard (re-descoperit) plus altii.

11 luni in care tot pe ascuns am tinut un jurnal ce avea sa ma suprinda 5 ani mai tarziu. E uimitor cum ne intoarcem ochii spre interior in momente mai putin placute.

Cred ca important nu e sa ajungi sa spui “uite ce au facut Ei din mine”.

Important este sa ajungi sa spui: “UITE CE AM FACUT EU DIN CEEA CE AU FACUT EI DIN MINE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau aici. Va urma si aberatia mea in scurt timp.