joi, 28 ianuarie 2010

semi-intuneric aici.acolo?

      cum naiba vine asta:am visat ceva, iar in semitrezie se facea ca visul meu avea un link.si incercam sa l salvez, sa-l pun pe share cumva.
    am mai visat candva,demult ceva, iar la final, in semitrezie vad distributia visului.cast: pandele in rolul lui "bla bla" ,gica  in rolul lui "dreacu- stie"-machiaj geta.intelegeti voi...Ce strutzu' meu e asta???un vis normal nu se poate?adica cer prea mult?hmm...

     in alta ordine de idei- sunt pe semi-intuneric.bag sub nas  un cozonac negru cu vin alb.reinventez Craciunul pe rit vechi.merge.cu conditia ca la final sa iei o aspirina.e nevoie de un acid sa scapi de mahmureala.asa am auzit.De parca as duce lipsa de acizi...

pun un link catre ceva.ca sa completeze cum ma simt.stay safe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau aici. Va urma si aberatia mea in scurt timp.