miercuri, 13 ianuarie 2010

VREI O CAPITALA VERDE? EMIGREAZA!

      Am un prieten bun care spunea candva ca ar trebui sa avem un spor pentru fiecare ora de subteran pe care o induram zilnic.Mi -a placut ideea, mai ales dupa ce am citit un studiu care confirma faptul ca aerul de la metrou e de 8(!!!)ori peste limita admisa de continut nociv.Stiind asta parca abia astepti dimineata sa iesi la suprafata.Un rationament cat se poate de idiot: odata iesit la suprafata in Politehnica(de exemplu) numai de aer curat nu dau.Trec 20 de masini,16 jeepuri si 8 autobuze si -mi vine sa intru inapoi la metrou.
    M-am lasat de fumat in urma cu doi ani.Constrans de faptul ca eram imbacsit si in suflet de fum.Imi fuma si aorta.Eram in stare sa pun alarma noaptea pentru a ma trezi ca sa fumez.Mancam ca sa fumez.A trecut insa.

Acum imi spal plamanii cu aer marca Metrorex sau marca intersectie Iuliu Maniu-Vasile Milea.Nici nu poti sa iesi la o eugenie din cauza  fumului (mai ales in timpul iernii).Iti tipa retina de usturime dupa ce stai 1 ora intr-un restaurant.Ajuns acasa , hainele musai spalate imediat.La fel si parul



Sunt momentele in care imi lipseste Giurgiu.Sunt momentele in care in care ii dau dreptate lui Alex pentru ca apreciaza oraselul acela dunarean cu caini din proverbe.Acolo, cum da firul ierbii imi iau bicicleta si pedalez in fiecare weekend (poate si 30 de km).Acolo spal mizeria depusa de marele Babilon pestrit -BUCURESTI.
Si-apoi mai stiu ceva: mai e si marea.Balcikul imi da forta.Balcikul spala noxe si gudron,iz de Metrorex si de intersectie mizerabila.
VREI O CAPITALA VERDE?EMIGREAZA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau aici. Va urma si aberatia mea in scurt timp.